تبلیغات

چگونه آهنگ های موسیقی و DJ mp3 را با djpunjab دانلود کنید

چگونه آهنگ های موسیقی و DJ mp3 را با djpunjab دانلود کنید

 

 

آرنولد برای بسیاری از زندگی خود بسیار djpunjab را احاطه کرده است. در واقع، خانواده اش توریست های نوازندگان کشور بود. همانطور که آنها از محل به محل رفت و با تعدادی از نوازندگان معروف دیدار کرد. او همچنین شروع به توسعه سبک خود کرد. سبک خودش چیزی بود که قبلا در djpunjab کشور پخش نشده بود. این یک صدای بسیار جزیی با یادداشت های پایه عمیق بود (متأسفانه او هرگز ثبت نشده بود، بنابراین ما نمی دانیم دقیقا همان کاری را انجام می دهد). سبک او توسعه یافت که به شدت ریشه در djpunjab کشور کشوری کنتاکی داشت. در حقیقت، اجرایش تاثیر زیادی بر یک مرل تراویس از طریق یک djpunjabدان کشوری به نام کندی جونز داشت.

این مرل تراویس بود که ایده تراویس را در عمق بیشتری شروع کرد. بنابراین، Travis Picking چیست؟ خوب، این تکنیک کشیدن انگشت شست است. بسیار دشوار است توضیح دهید اگر قبلا گیتار را ندیده اید. اساسا، این یک سبک است که شامل انگشت انگشت بازی یادداشت باس بر روی گیتار (سه رشته بالا). این یک یادداشت باس عمیق ایجاد می کند. سپس انگشتان دیگر رشته های پایین تر را برای اضافه کردن لمس ملودی بازی می کنند. همانطور که احتمالا حدس می زنید، هیچ گیتار هیچ گاه در اینجا استفاده نمی شود.

امروزه بسیاری از djpunjab دانان تراویس را به djpunjab خود متصل می کنند. در حقیقت، من مطمئن هستم که عناصری از تراویس را در تقریبا هر نوع ژانر وجود دارد. حتی نوازندگان "راک" آن را از زمان به زمان انجام، به خصوص در تعداد آهسته تر آنها. این یکی از سبک های "djpunjab کشور" است که به نظر می رسد از محدوده تاریخ djpunjab کشور فرار کرده و راه خود را به شکل های دیگری از djpunjab راه اندازی کرده است. این واقعا نشان می دهد که این سبک از djpunjab در واقع به عنوان نشان می دهد. اگر می خواهید یک نمونه خوب از Travis را خارج از djpunjab کشور بدست آورید، من پیشنهاد می کنم که به سیمون و Garfunkel "The Boxer" گوش دهید.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...